დღე მე-7
გავეცანით მე-6 მოდულს: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისათვის,რომელიც ასახავდა დიფერენცირებულული სწავლების გზებს ყველა ტიპის მოსწავლისთვის, დამატებით
მასალებს მოსწავლეებისთვის გეზის მისაცემად ბლუმისა და გარდნერის ტაქსონომიის გამოყენებით. მოგვეცა შესაბამისი დავალებები.,რაც დამეხმარება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის სრულყოფაში, შეფასების პროცესში მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით.
გავეცანით მე-6 მოდულს: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისათვის,რომელიც ასახავდა დიფერენცირებულული სწავლების გზებს ყველა ტიპის მოსწავლისთვის, დამატებით
მასალებს მოსწავლეებისთვის გეზის მისაცემად ბლუმისა და გარდნერის ტაქსონომიის გამოყენებით. მოგვეცა შესაბამისი დავალებები.,რაც დამეხმარება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის სრულყოფაში, შეფასების პროცესში მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий